08 November 2007

ကျွန်တော် နဲ့ ဂမ်ဘာရီ

(Unicode version )


သေသေချာချာဖတ်ကြပါ ခင်ဗျာ ။ ကျွန်တော် နဲ ့ ဂမ်ဘီယ မပာုတ်ပါဘူး ၊ ဂမ်ဘီယ ကို ကျွန်တော် နဲနဲမှမသိပါဘူး၊ 
ဦးမောင်ကြီး ကမှ မှော်ဘီ က မင်းသိင်္ခ ခြံ ရောက်ဖူးတော့နဲနဲပါးပါး သိပါဦးမယ်၊
ဒါဆို ဂမ်ဘာရီ ကရော မင်းနဲ့ဘာဆိုင်လို ့လဲ လို ့မေးစရာရှိပါမယ် ။
ဂမ်ဘာရီ ကို ကျွန်တော်နဲ့အတူတူ မြန်မာပြည်သားတွေမျှော်နေကြပါတယ် ၊အခြားလူတွေကတော့ တွေ ့ဆုံဆွေးနွေးရေးဖြစ်ပေါ် ဖို ့တို ့၊ အမျိုးသား စည်းလုံးညီညွတ်ရေးNational reconciliation
တို ့ကို ရည်မှန်းပြီး မျှော််နေကြမှာပါ ၊ တချို ့လဲ သိပ်အားမရှိရှာကြပါဘူး ၊
ကိုဖေမောင်ပာိန်း ကတော့ပြောပါတယ် ၊(သူပြောတာကတော့ ဒါ သူ ့စကားမဟုတ်ပါဘူး၊
သူတို ့အိမ်နားက ဆိုက်ကားဆရာ ပြောတာပါတဲ ့ )" ဂမ်ဘာရီ လာလဲ ဘာ ဖြစ်မှာလဲ အကိုရာ၊
လာပြီးပြန်သွားမှာ ပါ " တဲ ့ ၊ အင်း! ဂမ်ဘာရီဘဲ ဒီမှာတသက်လုံး နေပေးရတော့မလိုလို ၊
ကျွန်တော် နဲ ့ ဂမ်ဘာရီ ကိစ္စ ပြောပါတော့မယ် ၊ မနေ ့ညကလဲ R.F.A က အင်တာဗျူးမှာ
လွှင့်သွားပါတယ် ၊ ဂမ်ဘာရီ ခရီးစဉ် အောင်မြင်မှု ့ကို ဘာနဲ ့တိုင်းတာမလဲတဲ့ ၊ ဖြေသူကရှင်းပြ
ပါတယ် ၊ ဒီခရီးစဉ်အပြီး မှန်းထားတဲ့ ရလဒ်အပေါ်မူတည်တာပါဘဲ ၊ အားလုံးပြေလည်သွားမယ်လိုမှန်းထားယင် ဒီခရီးစဉ် မအောင်မြင်ဘူးပေါ့ ၊ စောင့်လက်စနဲ ့ နဲနဲသည်းခံစောင့်ကြ ပါဦးပေါ့၊
အင်း တော် တော် သည်း ခံ ကြရ ဦး မှာ ပါ ၊
ကျွန်တော့့်အတွက်တော့ သူ ့ခရီးစဉ် အောင်မြင်တယ်လို ့ သတ်မှတ်ပါတယ် ၊ စောင့််ရကျိုး
နပ်တယ်လေ ၊ ကျွန်တော်မှန်းထားတာက မစ္စတာ ဂမ်ဘာရီ လာယင် Internet တွေ ပြန်ပွင့်
မယ်အထိဘဲ မှန်းထားတာ ၊ ဟော ခုတော့ ဒဲ့ ဘဲ ။
ကျွန်တော် နဲ ့ ဂမ်ဘာရီ ဆိုင်တဲ့အကြောင်း ရှင်းသွားပြီ ထင်ပါတယ် ၊ကျွန်တော်ဖတ် ချင်တာ လုပ်ချင်တာတွေ ပြန် လုပ် လို ့ရနေပြီလေ ။
ကျေးဇူးပါ မစ္စတာ ဂမ်ဘာရီ ၊

XxXxXx

(Zawgyi version) 


ေသေသခ်ာခ်ာဖတ္ၾကပါ ခင္ဗ်ာ ။ ကၽြန္ေတာ္ နဲ ဂမၻီယ မပာုတ္ပါဘူး ဂမၻီယ ကို ကၽြန္ေတာ္ နဲနဲမွမသိပါဘူး၊
ဦးေမာင္ၾကီး ကမွ ေမွာ္ဘီ က
မင္းသိခၤ ၿခံ ေရာက္ဖူးေတာ့နဲနဲပါးပါး သိပါဦးမယ္၊
ဒါဆို ဂမ္ဘာရီ ကေရာ မင္းနဲ့ဘာဆိုင္လို ့လဲ လို ့ေမးစရာရွိပါမယ္ ။
ဂမ္ဘာရီ ကို ကၽြန္ေတာ္နဲ့အတူတူ ၿမန္မာၿပည္သားေတြေမွ်ာ္ေနၾကပါတယ္ ၊အၿခားလူေတြကေတာ့ ေတြ ့ဆံုေဆြးေႏြးေရးၿဖစ္ေပၚ ဖို ့တို ့၊ အမ်ိဳးသား စည္းလံုးညီညြတ္ေရးNational reconciliation
တို ့ကို ရည္မွန္းၿပီး ေမွ်ာ္္ေနၾကမွာပါ ၊ တခ်ိဳ ့လဲ သိပ္အားမရွိရွာၾကပါဘူး ၊
ကိုေဖေမာင္ပာိန္း ကေတာ့ေၿပာပါတယ္ ၊(သူေၿပာတာကေတာ့ ဒါ သူ ့စကားမဟုတ္ပါဘူး၊
သူတို ့အိမ္နားက ဆိုက္ကားဆရာ ေၿပာတာပါတဲ ့ )" ဂမ္ဘာရီ လာလဲ ဘာ ၿဖစ္မွာလဲ အကိုရာ၊
လာၿပီးၿပန္သြားမွာ ပါ " တဲ ့ ၊ အင္း! ဂမ္ဘာရီဘဲ ဒီမွာတသက္လံုး ေနေပးရေတာ့မလိုလို ၊
ကၽြန္ေတာ္ နဲ ့ ဂမ္ဘာရီ
ကိစၥ ေၿပာပါေတာ့မယ္ ၊ မေန ့ညကလဲ R.F.A က အင္တာဗ်ဴးမွာ
လႊင့္သြားပါတယ္ ၊ ဂမ္ဘာရီ ခရီးစဥ္ ေအာင္ၿမင္မႈ ့ကို ဘာနဲ ့တိုင္းတာမလဲတဲ့ ၊ ေၿဖသူကရွင္းၿပ
ပါတယ္ ၊ ဒီခရီးစဥ္အၿပီး မွန္းထားတဲ့ ရလဒ္အေပၚမူတည္တာပါဘဲ ၊ အားလံုးေၿပလည္သြားမယ္လိုမွန္းထားယင္ ဒီခရီးစဥ္ မေအာင္ၿမင္ဘူးေပါ့ ၊ ေစာင့္လက္စနဲ ့ နဲနဲသည္းခံေစာင့္ၾက ပါဦးေပါ့၊
အင္း ေတာ္ ေတာ္ သည္း ခံ ၾကရ ဦး မွာ ပါ ၊
ကၽြန္ေတာ့့္အတြက္ေတာ့ သူ ့ခရီးစဥ္ ေအာင္ၿမင္တယ္လို ့ သတ္မွတ္ပါတယ္ ၊ ေစာင့္္ရက်ိဳး
နပ္တယ္ေလ ၊ ကၽြန္ေတာ္မွန္းထားတာက
မစၥတာ ဂမ္ဘာရီ လာယင္ Internet ေတြ ၿပန္ပြင့္
မယ္အထိဘဲ မွန္းထားတာ ၊ ေဟာ ခုေတာ့ ဒဲ့ ဘဲ ။
ကၽြန္ေတာ္ နဲ ့ ဂမ္ဘာရီ ဆိုင္တဲ့အေၾကာင္း ရွင္းသြားၿပီ ထင္ပါတယ္ ၊ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ ခ်င္တာ လုပ္ခ်င္တာေတြ ၿပန္ လုပ္ လို ့ရေနၿပီေလ ။
ေက်းဇူးပါ မစၥတာ ဂမ္ဘာရီ ၊

No comments:

Post a Comment

Thank you.